Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".


» Odbiór odpadów problemowych

 

Dnia 1 lipca rusza akcja odbioru odpadów problemowych z terenu nieruchomości zamieszkałych gminy KLESZCZEWO.

Odbiór odpadów problemowych będzie realizowany w terminie od 1 do 31 lipca 2014 r., a przyjmowanie zgłoszeń w formie wypełnionego formularza od 27 maja do 9 czerwca 2014 r.

ODPADY PROBLEMOWE TO:

  • Meble – stoły, krzesła, szafy, szafki, komody, meble kuchenne, kanapy, łóżka, tapczany i regały
  • Złom elektryczny i elektroniczny – sprzęt RTV (telewizory, radia, magnetofony, kolumny itp.), sprzęt AGD (lodówki, pralki, roboty kuchenne, mikrofalówki, żelazka, kuchenki elektryczne, kuchenki gazowe itp.), sprzęt komputerowy, sprzęt oświetleniowy (bez żarówek i świetlówek!)
  • Opony – do pojazdów o masie całkowitej nie większej niż 3,5 tony
  • Inne wyposażenie – dywany, wykładziny, wózki dziecięce i inwalidzkie, rowery

 

Uwaga! Nie będą odbierane odpady poremontowe – drzwi, ościeżnice, stare okna, wanny, kabiny prysznicowe, ceramika łazienkowa, gruz, opakowania po materiałach budowlanych i farbach.

Formularz zgłoszenia w sprawie odbioru odpadów problemowych będzie można pobrać w siedzibie firmy wywozowej obsługującej Państwa w zakresie odbioru odpadów komunalnych lub z jej strony internetowej lub od pracownika firmy, który odbiera odpady z Państwa posesji.

WYPEŁNIONY FORMULARZ ZGŁOSZENIA NALEŻY PRZEKAZAĆ do firmy wywozowej, która Państwa obsługuje (dane kontaktowe na odwrocie formularza)

za pomocą:

  • Poczty elektronicznej (e-mail + załącznik)
  • Fax-u
  • Przekazania pracownikowi firmy odbierającej odpady z Państwa posesji
  • Poczty
  • Osobiście w siedzibie firmy.
     

Po otrzymaniu z Państwa strony wypełnionego formularza zgłoszenia zostaną Państwo powiadomieni w ciągu kilku dni (maksymalnie 3 tygodni) o terminie odbioru odpadów problemowych z posesji. Apelujemy o podawanie wymaganych danych kontaktowych, w szczególności adresu e-mail i/lub telefonu.

 

UWAGA! Zgłoszenia nieczytelne lub zawierające niekompletne dane nie będą realizowane. Odpady gabarytowe powinny być wystawione nie później niż do godziny 6.30 rano w dniu wywozu do krawędzi jezdni, za wyjątkiem miejsc do których może dojechać duży samochód ciężarowy (min. 16 Ton DMC). Zapotrzebowanie na odbiór odpadów problemowych zgłasza właściciel nieruchomości lub zarządca.

   

REMONDIS Sanitech Poznań Sp. z o. o. i podwykonawcy

(źródło: ZM GOAP)


Załącznik:

Formularz zgłoszeniowy - POBIERZ