Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".


» Zmiana terminu płatności od dnia 01 stycznia 2016r.

 

 

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej informuje, iż od  dnia 1 stycznia 2016 roku zmieniają się terminy wnoszenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Zgodnie z przyjętą w dniu 30 czerwca 2015r. Uchwałą Nr VII/100/2015 Zgromadzenia ZM GOAP od dnia 1 stycznia 2016 r. opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wnosić na indywidualny nr rachunku bankowego w terminie do 15 dnia każdego miesiąca. Uchwała zmienia system płatności z cyklu dwumiesięcznego na miesięczny. Pełna treść Uchwały (Nr VI/100/2015 z dnia 30 czerwca 2015r. ze zm.) dostępna jest na stronie internetowej ZM GOAP.