Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".


»  28 - 31 grudnia 2015r. Delegatura Związku Międzygminnego będzie nieczynna

Uprzejmie informujemy, że w dniach 28 - 31 grudnia Delegatura Związku Międzygminnego będzie nieczynna.

 

W tych dniach zapraszamy Państwa do Biura Obsługi Klienta znajdującego się w siedzibie Związku przy ul. Św. Michała 43 w Poznaniu, które czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

 

Ponadto wszelkie informacje mogą Państwo uzyskać pod numerem telefonu

646 22 22 oraz 506 285752

 

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy!